Yes Michael! I am confident that if the bike goes down, some parts of it will probably be salvageable. :biggrin:
I would be more confident of my survival if the bars went over head like a roll cage.
Laughing Brother.
I took these shots on the run with my cheap cell phone. Going bigger does not help the quality much.
Since Japanese Bonneville is already taken I hereby dub thee japanische Commando.
Finally! Quality time in the mancave.
- AtLarge
- Twin-Fahrer
- Beiträge: 82
- Registriert: Sa 17. Dez 2011, 19:47
- Wohnort: Iowa
RE: Finally! Quality time in the mancave.
73 Honda CL70-K3
75 Kawasaki 350 F9-C
83 Kawasaki KZ750-K1 LTD
94 BMW K1100RS
08 Suzuki GSX1300-BKK8
75 Kawasaki 350 F9-C
83 Kawasaki KZ750-K1 LTD
94 BMW K1100RS
08 Suzuki GSX1300-BKK8
- Michael
- Z750Twin-Experte
- Beiträge: 4463
- Registriert: Fr 8. Feb 2008, 22:25
- Wohnort: Bubenheim/Treuchtlingen
- Kontaktdaten:
RE: Finally! Quality time in the mancave.
Nice bike !
... and such a small number plate ;-)
The german ones are much bigger and sometimes called "Kuchenblech", which is a baking tray.
Have fun !
Cheers, Michael
... and such a small number plate ;-)
The german ones are much bigger and sometimes called "Kuchenblech", which is a baking tray.
Have fun !
Cheers, Michael
Denkt dran:
Die Drehrichtung des Motors an der Zündungsseite ist gegen(!) den Uhrzeigersinn.
Die Steuerkette nur bei montiertem Ventildeckel spannen, sonst droht ein kapitaler Motorschaden!
Allzeit Gute Fahrt!
Die Drehrichtung des Motors an der Zündungsseite ist gegen(!) den Uhrzeigersinn.
Die Steuerkette nur bei montiertem Ventildeckel spannen, sonst droht ein kapitaler Motorschaden!
Allzeit Gute Fahrt!